Kerneprocesser

Tids- og omkostningsoptimering fra en enkelt kilde

Forbliv konkurrencedygtig gennem procesoptimering

Uanset om det er kerneforretning eller kundeprocesser, skal alle procedurer fungere problemfrit og effektivt i den digitaliserede detailverden. Ved at optimere dine processer kan du skabe merværdi både i virksomheden og på kundeniveau. Dette er den eneste måde, hvorpå du vil være i stand til at modstå det stigende pres fra konkurrenterne og forblive konkurrencedygtig.

Multi-kanal politik

En intelligent politik kan koordinere vareforsendelse fra dine butikker og udligne overskydende og utilstrækkelige lagerniveauer ved at linke din onlinebutik til dine stationære detailbutikker. På denne måde kan dine stationære butikker blive et udvidet lagerområde for din netbutik, mens din netbutik bliver et salgsværktøj for din stationære butik.

Ud fra kundens postnummer og indkøbskurv kan en intelligent regelmotor afgøre, om en butik i nærheden af kunden har det ønskede produkt på lager. På denne måde vil dine kunder kunne reservere produkter i en butik efter eget valg via netbutikken.

Vores eksperter vil hjælpe dig med at indføre og bruge en multikanalpolitik til at forbinde din onlinebutik og dine stationære butikker.

Automatiser produktinformation

I den digitaliserede detailsektor bliver produktlivscyklusser stadig kortere, information forældes hurtigere, og stamdata, priser, billeder, medieformater, tekniske detaljer og produkttekster skal jævnligt tilpasses. Brug automatiseringsprocessen til at indsamle, strukturere, behandle og overføre produktdata til en individuel måldatastruktur.

adesso tilbyder dig en intelligent og kognitiv automatiseringsproces til strukturering, bearbejdning, forfining og overførsel af dine produktdata til dit produktinformationsstyringssystem.

Vi baserer vores arbejde på din unikke og standardiserede måldatastruktur under produktdataimport og harmonisering. Vores eksperter implementerer en intelligent produkt-stamdataimport, der lærer. Dette kan bruges til at genkende og skabe nye eller lokale produkter, f.eks.

Dette giver dig mulighed for at gøre den produktinformation, du skal bruge for at sælge et produkt til dine kunder, eller som giver kunderne mulighed for at vælge det rigtige produkt til rådighed på alle kontaktpunkter. Vi vil støtte dig i at udvide dit produktsortiment og automatisere de processer, der er forbundet hermed.

Et system, der forklarer dine produkter automatisk og godt

Lær, hvordan AI-applikationer hjælper med at holde produktinformation opdateret - og helt automatisk.

Læs Use Case

Kognitivt kommunikationscenter

Et kognitivt kommunikationscenter giver dig mulighed for at fortolke beskedindhold og skabe et kontekstbaseret enhedsrelationsnetværk af emner, mennesker, applikationer og datasystemer. En type datahåndtering på tværs af kanaler kaldet et 'Single Point of Truth' (SPOT) vil give dig mulighed for at vedligeholde en gyldig database for dine kundekontakter såvel som for dine kontekstualiserede forretningsprocesser og backend-systemer.

Brug af kognitive tjenester giver dig mulighed for at fortolke og klassificere ustruktureret indhold – for eksempel gennem Natural Language Understanding (NLU) eller Natural Language Classifier (NLC). På denne baggrund er det muligt at udløse hændelser i jeres backend-systemer, hvad enten det er til forespørgselsbehandling eller viderebehandling af kundeønsker.

Vores eksperter vil støtte dig i at opbygge og bruge et kognitivt kommunikationscenter. Dette giver dig mulighed for at fortolke din virksomhedskommunikation og optimere dine forretningsprocesser.

Modernisering af specialistapplikationer

Gennem årene er der udviklet en lang række forskellige it-strukturer til implementering af forskellige administrative processer. Det bliver stadig dyrere og mere besværligt at vedligeholde disse strukturer. Det er derfor nødvendigt at konsolidere dit IT-system, så antallet af systemer og processer er standardiseret.

Vi har mange års erfaring med at udvikle specialistapplikationer og vil ledsage dig på hvert trin i dit projekt, fra kravspecifikation til design, udvikling og test, lige til den succesfulde udrulning af din nye specialistapplikation.

Brug af augmented reality-teknologier

Integrationen af merchandising, marketing og supply chain management er en af de største udfordringer i detailhandlen og danner fokus for kerneforretningen. Det bliver stadig dyrere og mere besværligt at vedligeholde disse strukturer. Det er derfor nødvendigt at konsolidere dit IT-system, så antallet af systemer og processer er standardiseret.

Vi har mange års erfaring med at udvikle specialistapplikationer og vil ledsage dig på hvert trin i dit projekt, fra kravspecifikation til design, udvikling og test, lige til den succesfulde udrulning af din nye specialistapplikation.

Automatiseret tekstgenerering med NLG

Struktureret produktinformation og tiltalende produktbeskrivelser kan skrives automatisk på over 15 sprog ved hjælp af 'Natural Language Generation', en kognitiv tjeneste. Du kan spare op til 90 procent i omkostninger til oprettelse af produktbeskrivelser ved at bruge denne teknologi. Samtidig vil du skabe en forbedret digital oplevelse for dine kunder og levere store mængder tekster af høj kvalitet.

Natural Language Generation bruger algoritmer til konsekvent at forbedre dine produktbeskrivelsestekster, hvilket igen vil booste din søgemaskineplacering og hjælpe med at markedsføre dit produkt i søgemaskiner.

Vores eksperter vil støtte dig i at bruge Natural Language Generation Services, så du vil være i stand til at skabe mere produktindhold, selvom du har begrænsede personaleressourcer.

Digitalisering af arbejdspladssamarbejde

Med vores ekspertise og værktøjerne og instrumenterne fra Microsoft kan du implementere dine planer for den digitale transformation i din virksomhed nemt og skræddersyet til dine behov. Vores eksperter gør dette ved at bruge løsninger som Office 365 til at skabe et digitalt og derfor produktivt arbejdsmiljø, hvor dine medarbejdere udfører opgaver, der går ud over deres rollebeskrivelse.

Lær mere om den digitale arbejdsplads


Nogen spørgsmål?

Jeg er den, du skal tale med, hvis du vil diskutere, hvordan Purple Scout kan hjælpe dig bedst muligt med at vokse og udvikle dig i dine e-handelsbestræbelser. Bare udfyld kontaktformularen, så vender jeg tilbage til dig!

Kontakt

Gem denne side. Fjern denne side.