E-handel

Mere end bare en virtuel indkøbskurv

Digitalisering som udfordring og mulighed

Den digitale transformation byder på et væld af muligheder for handel. Dette betyder ikke kun at realisere nye måder at drive forretning på gennem e-handel. Det handler derimod om at forstå kundens og forhandlerens behov og relationer. Desuden skal værdiskabelsen af disse punkter maksimeres gennem en 'digital løsning'. Dette skal dog ikke kun ske med slutkunden for øje. De interne interessenter skal også inddrages i processerne for at udnytte potentialet i helt nye samarbejdsformer, kreativitet samt intern kommunikation.

Den digitale transformation ændrer måden, produkter og tjenester er designet på, hvordan mennesker arbejder sammen, og hvordan du kan forstå og gentænke processer. adesso hjælper dig med at identificere mulighederne ved digitale transformationer og fuldt ud udnytte potentialet gennem intelligent brug af software og metoder.


  • Kundrelationer

    Shoppingoplevelser på tværs af kanaler sikrer langsigtet kundefastholdelse

    Digitalisering udgør ikke kun udfordringer for detailsektoren – den byder også på store muligheder: Disse spænder fra at henvende sig til kunden på en personlig måde i netbutikken, til at udføre transaktioner i butikken eller på netbutikken, helt igennem til forskellige online og offline salgskanaler, der er harmoniseret med hinanden. Mere

  • Kerneprocesser

    Tids- og omkostningsoptimering fra en enkelt kilde

    Uanset om det er kerneforretning eller kundeprocesser, skal alle procedurer fungere problemfrit og effektivt i den digitaliserede detailverden. Ved at optimere dine processer kan du skabe merværdi både i virksomheden og på kundeniveau. Dette er den eneste måde, hvorpå du vil være i stand til at modstå det stigende pres fra konkurrenterne og forblive konkurrencedygtig. Mere

  • Digital transformation

    Planlægge og implementere forandringsprocesser målrettet

    Den digitale transformation medfører en bred vifte af forandringsprocesser, der skal tackles frontalt. Vi giver dig forskellige metoder, som du kan bruge til at løse højt prioriterede problemer i din virksomhed på en målrettet måde. Mere


Udvikling for bedre kundeoplevelser

Ingen steder kan "King Customer" udnytte sin magt som online. Det næste bedre, billigere eller hurtigere tilbud er kun et museklik væk. Tillid, loyalitet, entusiasme – det er ofte bløde og følelsesmæssige faktorer, der er de afgørende succesfaktorer i konkurrencen.

Virksomheder, der ønsker at være overbevisende her, bør beskæftige sig med koncepterne og instrumenterne i Customer Experience Management (CEM). For for at skille sig ud fra massen af kommunikation er det afgørende for virksomhederne at nå kunderne på en markant måde med deres egen tilgang – digital, analog og personlig.

Uanset hvor du er på din rejse, kan og vil vi med glæde hjælpe dig. For en nystartet virksomhed kan det være at bygge et helt system og processer fra bunden, mens en etableret spiller måske bare har brug for en partner til at hoppe ideer af... eller videre. Vores e-handelsteam gør dette på daglig basis. De lever for e-handel og er vant til at håndtere enorme transaktionsvolumener, et væld af e-handelsplatforme og kender selvfølgelig alle de nyeste teknikker og tjenester.

Seamless Shopping – Vi guider dig gennem svingdørene

Fra online til offline og tilbage igen: Integrering af kundedata for at tilpasse forbrugerinteraktioner og levere

Hvad gør en kundes indkøbsoplevelse problemfri?

En problemfri shoppingoplevelse er en, der integrerer kundedata for at personliggøre forbrugerinteraktioner og give en kontinuerlig, forbundet rejse, når shoppere skifter fra en enhed til en anden og fra online til offline og tilbage igen.


Nogen spørgsmål?

Jeg er den, du skal tale med, hvis du vil diskutere, hvordan Purple Scout kan hjælpe dig bedst muligt med at vokse og udvikle dig i dine e-handelsbestræbelser. Bare udfyld kontaktformularen, så vender jeg tilbage til dig!

Kontakt

Gem denne side. Fjern denne side.