Illustration of a handshake

Kunderelationer

Shoppingoplevelser på tværs af kanaler sikrer langsigtet kundefastholdelse

Udnyt muligheder og fasthold kunder

Digitalisering udgør ikke kun udfordringer for detailsektoren – den byder også på store muligheder: Disse spænder fra at henvende sig til kunden på en personlig måde i netbutikken, til at udføre transaktioner i butikken eller på netbutikken, helt igennem til forskellige online og offline salgskanaler, der er harmoniseret med hinanden. Virksomheder skal udnytte disse muligheder bedst muligt for at fastholde kunder på lang sigt og forblive konkurrencedygtige.

Sømløs multi-kanal shoppingoplevelse

Øg sandsynligheden for, at du fastholder dine kunder med personlige tilbud og en problemfri overgang mellem online og offline shopping. Din virksomhed vil fastholde kunderne i det lange løb med personlige tilbud og en problemfri overgang mellem online og offline shopping. Du bliver nødt til at henvende dig til dine kunder på en målrettet og tilpasset måde ved hvert berøringspunkt, online såvel som offline, for at fastholde kunder og få nye.

Du kan tilbyde dine kunder en ensartet kundeoplevelse på tværs af alle kanaler med personligt modulerede tjenester gennem hele kunderejsen, som kan omfatte reservationer, tilgængelighed, indkøbskurvoverførsler, kundekort eller kuponer.

Vores eksperter vil støtte dig i at tackle denne udfordring og udvikle en ægte omnichannel, der forbinder stationære detailbutikker og onlinebutikker og producerer kundeoplevelser på tværs af kanaler.

Personlig digital markedsføring

Realtidsmålretning letter udviklingen af relevante klynger og opnår ny indsigt i kundeadfærd. Personalisering og indholdsoptimering i overensstemmelse med målgrupper er altafgørende i et markedsføringsperspektiv. På den ene side ønsker kunderne ikke at dele deres personlige data, men på den anden side ønsker de at modtage personligt tilpasset indhold om bestemte emner.

Du vil kun være i stand til at få relevant kundeindsigt, hvis du tænker ud over salgs- og e-handelstransaktioner – især hvis du udvikler et hyperlokalt syn på dine virksomheders og kunders miljø. På denne måde kan realtidsmålretning tilpasses klyngen i størst mulig grad for at øge sandsynligheden for, at et køb bliver foretaget.

Vores eksperter vil støtte dig i at udvikle relevante mikroklynger og få ny indsigt i kundeadfærd.

Salgssupport

'Sales Assist' giver alle relevante oplysninger om dine kunder – såsom passende produkter, tjenester og ordrehistorik – på et øjeblik. Personalisering og indholdsoptimering i overensstemmelse med målgrupper er altafgørende i et markedsføringsperspektiv. På den ene side ønsker kunderne ikke at dele deres personlige data, men på den anden side ønsker de at modtage personligt tilpasset indhold om bestemte emner.

Du vil kun være i stand til at få relevant kundeindsigt, hvis du tænker ud over salgs- og e-handelstransaktioner – især hvis du udvikler et hyperlokalt syn på dine virksomheders og kunders miljø. På denne måde kan realtidsmålretning tilpasses klyngen i størst mulig grad for at øge sandsynligheden for, at et køb bliver foretaget.

Vores eksperter vil støtte dig i at udvikle relevante mikroklynger og få ny indsigt i kundeadfærd.


En AI-løsning, der når ud til kunder på deres niveau

Lær, hvordan kunstig intelligens bringer det tilbage i kommunikationen, hvad der før blev taget for givet: viden om hvber enkelt kundens intresser og egenskaber.

Læs Use Case

Butiksoversigt

Butiksoversigten kombinerer interne og eksterne data om din butik eller marked, så din butiksledelse får et helhedsorienteret overblik og har handlingsanbefalinger til optimering af butiksdriften. Du vil også modtage anbefalinger til optimering af butiksdrift og ledende praksis baseret på datafortolkninger fra andre butikker, der kommer fra en lignende kontekst. Du kan derefter påtage dig og kommunikere disse anbefalinger.

Ved at introducere en butiksoversigt vil vi understøtte dig i at kombinere forskellige datatyper med dine interne data og visualisere disse til din butiksledelse. På denne måde kan vi skabe et hyperlokalt syn på din virksomhed, og du vil blive understøttet i hyperregional markedsplanlægning og -styring.

Digital assistent

Den interaktive chatmulighed med alle funktioner letter interaktion i definerede indholdsfelter mellem mennesker og it-systemer ved hjælp af naturligt sprog. Vi gør det muligt for dine kunder at interagere med dine IT-systemer ved hjælp af naturligt sprog og udvikler også din digitale assistentplatform med alle de nødvendige komponenter og links til videnkilder.

Vores digitale assistentplatform tilbyder forskellige komponenter, som vi leverer som en Platform as a Service (PAAS). Brug af vores chatbot muliggør en fuldt udstyret, interaktiv chatmulighed i definerede indholdsfelter eller vidensdomæner og tilbyder dig den perfekte tilføjelse til specialistapplikationer, samt afrunding af din omnichannel-strategi.

Vores eksperter vil hjælpe dig med at definere indholdsfelter og oprette en interaktiv chatmulighed mellem mennesker og it-systemer ved hjælp af naturligt sprog.

Interaktiv (audio)visuel og digitaliseret information

Brug af interaktive skærme og virtual reality vil give dine medarbejdere adgang til personlig, yderligere kundeinformation under deres salgsargument. Fyld din omnichannel-strategi af med dynamiske digitale skiltesystemer. Visse præferencedata kan indsamles fra dine kunder i butikken og analyseres ved hjælp af adfærdsdetekteringsteknologier.

Vores eksperter vil støtte dig i strategisk brug af interaktive skærme og virtual reality for at give dig handlingsanbefalinger til at henvende dig til dine kunder på en personlig måde med tilpasset indhold.

Se hele mennesket – forstå hele kunden

Kundeoplevelsesstyring er ikke et vrøvl-koncept, som vi prøver at imponere dig med. Tilgået og implementeret på den rigtige måde, kan du fastslå effektiviteten af konceptet og dets bidrag til din virksomheds succes meget præcist. I hvidbogen 'Se det hele menneske – forstå hele kunden' skitserer vi vigtige værktøjer og nøgleindikatorer, bruger praktiske eksempler til at beskrive potentielle anvendelsesområder og forklarer, hvordan du kan forberede dine egne projekter til administration af kundeoplevelser. Vores mål er at give dig en kortfattet introduktion til dette spændende emne.

Lær mere om Customer Experience Management


Nogen spørgsmål?

Jeg er den, du skal tale med, hvis du vil diskutere, hvordan Purple Scout kan hjælpe dig bedst muligt med at vokse og udvikle dig i dine e-handelsbestræbelser. Bare udfyld kontaktformularen, så vender jeg tilbage til dig!

Kontakt

Gem denne side. Fjern denne side.