Lidl, Clear channel & Wavemaker

Fejring af 15 år med Lidl Danmark med en Snapchat-baseret AR-kampagne

Til Lidl Danmarks 15 års fødselsdag ville de have en spændende kampagne med en blanding af medier. For at skabe dette gik adesso sammen med Wavemaker Danmark og Clear Channel for at lancere et Snapchat AR-objektiv, der informerer alle om den store fødselsdagsfejring og konkurrence. AR tilføjede et ekstra lag til udendørskampagnen og gav brugeren en spændende oplevelse, samt muligheden for at vinde en Kia Ceed Plug-in hybrid.

Se videoen for at opleve kampagnen i aktion!

>> Selvom vi er verdens ældste annoncemedie, arbejder vi konstant på at innovere og udfordre vores medier kreativt. Det gør vi blandt andet ved at omfavne den digitale verden. Med teknisk hjælp kan vores medier bruges på helt nye måder. Jeg synes, den her kampagne er et godt eksempel på netop dette, og så er det fedt at arbejde med kunder, der har det på samme måde.

Rasmus Lundorff
Kreativ og kommerciel projektleder, Clear Channel

Nogen spørgsmål?

Der er ingen hjemmeside eller brochure, som kan erstatte et personligt møde for at tale om dine mål og emner. Vi ser frem til en aftale på stedet.

Kontakt

Gem denne side. Fjern denne side.